Dagen

har spenderats mest hemma... Är så slut efter denna veckans jobb.
Jag gick och la mig typ 22.15 igår, och vaknade 10 i morse..
Jag och pappa åkte till IKEA runt klockan två, jag fick med mig 8 ramar som jag ska sätta in lite bilder i och sätta upp på väggen :) (mamma gillar det inte)

Veckan har gått så otroligt snabbt! Snart är det midsommar, så nästa vecka är det bara jobb 3 och en halv dag :D
Midsommar spenderas på landet! så kul och mysigt! :)

Jag tar nog inte med mig någon systemkamera dit den här gången, eller så tar jag med mig det också, men det blir min kompaktkamera Canon G9, upptäkte att den bara har stått och dammat och provade den lite och märkte att den är gryyyyyym! Tar otroligt fina bilder, lite som en systemkamera!!!? :)


(bild från google.se)
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0