Helgen

I fredags gjordes inget speciellt, åkte hem till mamma en snabbis för att hämta lite saker inför lördagen..

lördan så träffades jag och anti 10.30 för att sedan åka in till stan, grönalund... Väl inne på grönan så åkte Anti Insane för första gången :D

Och jag gick i spökhuset! trodde aldrig att jag skulle våga det!! fattar fortfarande inte... Jag höll på å skita på mig där inne...  När vi stod i kön så såg vi en mumie som höll på ute på balkongen... Sen när väl vi kom ut där så var han inte där(tur tänkte vi)... Men sen när vi gick in så hoppade han fram och vi sprang ut och skreeeek som fan, alla där nere i kön stog typ och garvade åt oss :/ pinsamt, haha, så jäkla kul, det går inte att förklara! Sen när vi gick vidare så hör jag att det gå någon bakom oss, Anti kollar bak och säger att det inte är någon, efter någon minut så kollar jag bak, då är det ett vitt spöke som går bakom oss, jag skrek som fan och sprang!!!

hahahahahaha

Jaja, nog om spökhuset! Efter några timmar, eller klockan 18 ungefär så gick vi och spelade lite på chokladhjul...

Jag vann en plopp, 2,1 kg! på den brickan som jag ALLTID vinner på!

Anti ville absolut också vinna, så hon körde samma nummer som mig, och hon vann! Standard nummer! Hon vann M&M's...

Efter
grönalund, vid 20.00 så åkte vi till fridhemsplan och blev hämtade av hennes föräldrar, sen åkte vi till bostugan och spelade minigolf :D

Det kommer bilder senare, har inga i skolan :)
PUSS!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0