Härlig känsla



Seriös.se är den här bilden!
Ni har nog sett den förr och det är för att jag inte har ork att sitta och redigera och fixa med bilder.... ska visa massor av bilder så småning om från Turkiet resan, men har inte pallat.... Jag saknar stället så otroligt mycket....

Ikväll ska jag nog ut med bästavännen och planera lite inför imorgon... Vi kanske ska dra till grönan :D
Vi planerade att vi skulle till Göteborg i helgen, men så blev det ju inte... Vi hade kollat hotell, tåg och ALLT! <3


Bilden beskriver jäkligt bra hur jag känner mig nu :P vette fasen hur, men jag är glad och det blir jag typ av den här bilden, pga den otroligt härliga färgen i bakgrunden!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0