Jag tänker..

...sova nu :/ Jag ska plugga varenda minut som jag är ledig imorgon, håltimmen å raster.. Jaja, nog om det... Förutom allt det där så har jag en god och en dålig nyhet, börjar med den bra.. att mina besökare(ni) blir bara fler och fler för varje dag och det gillar jag.. Fler besökare leder till att jag får lust att skriva varje dag.. Flera gånger per dag.. Tack för det! Nu till det dåliga.. Jag gjorde illa Anton idag! (förlåt igen) asså jag får såå dåligt samvete när jag gör illa någon, nu var ju det här inte med flit (inte för att jag brukar göra det, men iallafall)... Och nu vill han att jag ska få ännu sämre samvete så säger han massor med saker(dumma dig Anton)... Jaja, det gick iallafall till så att han hade fingrarna inne i mitt skåp och det såg inte jag så jag sparkade igen skåpsdörren och så klämde han sitt finger... Det kanske inte låter så farligt.. Men när man vä där live och gjorde det(!!!) så... Jas, fan, det går inte att beskriva.. Men det gjorde nog ganska ont.. Faaaaan! Nu ska jag sova, även fast klockan inte är så jätte mycke.. Kram! Anton! Förlååt! Långt inlägg blev det!
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har en ny design på bloggen, skulle vara snällt om du kommenterade om vad du tyckte om den nya designen :).

2010-03-18 @ 07:35:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0