idag..

har jag varit i skolan, haft redovisning, glosförhör och inlämningsuppgift, jag har städat rummet och solat!
Det viktigaste det är nog att jag har solat, det var 23 grader på våran balkong, det känndes lite konstigt.. Satt ute på balkongen i t-shirt och ser ut på snön. alltså det är ganska knäppt.. det känndes som att det var sommar ute, men såg inte ut som det.. om man blundade så..
Jag lyssnar på musik och är hemma ensam ett tag till för bror och far är på träning..
Igår bakade vi kladdkaka och kokostoppar? vet inte vad som flög i oss..
Vi hade ägg och kokos som var tvungen att ta slut den här veckan typ..

Lyssnar även på salem al fakirs nya skiva, "ignore this", den har ett par bra låtar, alla är inte bra men de flesta:)
 
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Ida

23 grader?! Vilken planet bor du på egetnligen? haha

2010-03-12 @ 19:24:57
URL: http://idabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0