Twilight

Jag har sett första och andra twilightfilmen, och läst första boken, jag är fast! Längtar verkligen efter nästa film! Orkar inte vänta!
Först tyckte jag puh, orkar inte kolla... har lixom inte haft möjligheten till att se den, men så såg jag och Anti New Moon på bio, hade läst första boken innan men inte sett filmen så jag hängde med iallafall:D
Det är sjukt! man blir såå fast i det, det är som att någon har förtrollat mig eller något, längtar sjuuukt mycket efter 3:e filmen! kommer fan gå på en gång:D
och ni som inte har sett eller läst twilight måste fan göra det (speciellt om du är en som gillar spänning och romantik) jag tyckte iallafall att allt var skit bra, jag är ju 15 så om man är tjej runt min ålder så bör man gilla det.. man vill bara ha mer, ville lixom inte att filmen skulle ta slut:D

puss och kram!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0