tränar lite på...

...gitarr!
Hehe, jag prövade lite för att vi ska ha akordspel på musiken, antingen gitarr eller piano, tycker själv att det är lättare med gitarr:D Så runt 12 började jag spela lite, och nu har jag fastnat! började träna lite på "Bad romance" med Lady Gaga:D och det känns sjukt bra, lite mer träning så kan jag fan ställa mig på en scen och spela den inför massvis med människor!.............not
Hihi, hoppas att det blir bra iallafall..
Ska kanske poppa popcorn till pappa och våran gäst (christer):P
Och till mig själv så klart(a)
Hehe, men jag ska nog snart gå och lägga mig, ska upp imorgon på "kalas" hos grannen som fyller 38 år:D

 
Lady Gaga- Bad Romance

Godnatt!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0