Pannacottan...

Jag stog för efterrätten igår, och som jag har sagt några gånger så blev det pannacotta med hallon, det blev väldigt lyckat... fick mycket berömm för den.. jag gjorde även en laktosfri kladdkaka, och den blev också sjukt god:) Mia orkade så klart inte äta en hel kladdkaka själv så jag skar upp den i småbitar runt 3 på natten(morgonen)..
den blev så som en kladdkaka ska bli, kladdig i mitten och lite krispig/sega kanter:) skit god:D jag är väldigt stolt, brukar inte lyckas så bra med kladdkaka annars:P eller jag har bara gjort det typ 1/2 gånger innan(hemma, hemkuskapen räknas inte)
Nu vill jag bara önska er en god fortsättning!
puss!

 Den enda som fastnade på bild, de andra flög ju upp och typ försvann på en gång, så det funkade inte:( men den här höll på längs av alla, i kanske 30 sek/1 min?:P
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0