kommer inte kunna...

... skriva på ett par dagar, har såå jäkla mycket läxor, så jag kommer vara helt upptagen i att plugga, verkligen ledsen, kanske slänger in ett inlägg på fredag:D
Nu ska jag hem från skolan och PLUGGA!
Har varit kvar och haft EPS(elevens val) så nu ska jag som sagt hem, för vi får inte vara kvar här, för vår lärare måste ivag nu på en gång...
Så nu säer ja hejdå på ett tag!

Måste träffa min Clara! Vi har så himmla mycket att prata om som inte vi inte orkar skriva på sms, det är så mycket som pågår.. saknar dig gumman! älskar dig!
Och håll ut gumman, vi träffas snart (hoppas jag)!
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Clara

naw... saknar dig oxå gumman <3 <3

2010-01-27 @ 20:50:36
URL: http://juutemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0