Första inlägget 2010

Jag kan inte fatta att det redan är 2010..
snart är det sommar och då är de grekland som gäller:) okej, 7 månader kvar tills dess:D men det är fortfarande något jag ser fram emot.. Igår var vi 14 pers+ en hund: Malin, Elliott, Lina, Millie, Magoo, Larsa, Mia, Jenny, Quincy, Ebony, Mia, Gustav, jag, pappa och Filip...
Ingen aning om jag har stavat rätt på alla namnen, men jag hoppas de:D
Jag tog inte så många bilder igår, det blev så struligt.. jag og lite bilder på när vi smällde raketer, och vid 12-slaget:) Men jag lägger inte upp bild på någon av oss.. Men jag kan lägga in en bild på Magoo, hunden:)

 Han är en afgan:) söt va?:)

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0