äntligen!

Har inte kunnat logga in på bloggen igår, och inte idag under dagen, kom in nu från att jag har försökt några timmar, var typ något fel på min inloggning eller på blogg.se, men jag vet att det är många som har kunnat gå in och skrivit..

Igår åkte jag och pappa iallafall till bromma, skulle kolla efter en kamera, men den var slut där så då åkte vi till kungsgatan inne i stan, där fanns den... så jag köpte den.. den ser ut så här:
Sony DSC-W190 - SPARA 700:-!

Slimmad och lätt digitalkamera med 12,1 megapixel, 3x optisk zoom och 2,7-tums LCD-skärm.

Läcker design i silver, smart utformning och användarvänliga funktioner. Denna digitala kompaktkamera har det du behöver för att lyckas med dina foton. Med Smile Shutter fångas alla glada ögonblick eftersom bilden tas automatiskt när den du fotograferar ler. Den dubbla lösningen för skärpa kombinerar hög ljuskänslighet med bildstabiliseringstekniken SteadyShot. Detta ger klara, skarpa resultat, även vid dåliga ljusförhållanden.

Den stora, ljusa LCD-skärmen hjälper dig att välja rätt inställningar med tydliga ikoner på skärmen och enkla menyer.
Kameran får lätt plats i fickan eller väskan och du kan alltid vara redo att fånga alla speciella ögonblick.

Den kostade 990:- !!! på elgiganten, den "är" röd, men jag tycker inte att den är såå röd, ganska mörkt rosa, som på bilden..  

Källa: Elgiganten
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0