imorgon

Imorgon ska jag på biiiio!
ska se förhandvisningen av Farsan.. roooligt vah?
Jag och anti åker direkt efter skolan, runt 3-4, men den börjar inte förens 17.30 så vi får gåå omkring lite, jag tror också att hon ska äta där:P
Jag har haft nationella prov idag i Svenska... så vi slutade 10.20 idag... då åkte jag och Anti in till stan och hämtade ut biobiljetterna, sen åkte hon hem och jag fortsatte vidare, åkte till Clara's skola...

När hon hade slutat så gick vi en bit med hennes klasskompisar, typ Sebastian, Janita, Adam, Jackob(?) jag vet inte vad alla heter:D det var iallafall typ 8 st plus mig och Clara.. Sen gick vi hem till mormor <3

På torsdag ska jag med Clara å träna igen, hoppas bara att hennes tränare är där då...
puss!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0