helgen..

Har inte skrivit på hela helgen?
Jaja, jag har iallafall inte gjort något speciellt.. Igår åkte jag och mamma till Jensen gymnasium(Norra), på deras öppethus.. Efter det så gick vi in till drottninggatan och gammla stan.. där stannade vi och käkade lite:P Stefan kom också in dit...
Köpte inget... men ska nog kanske åka iväg med mamma imorgon och köpa en underställströjja och den där väskan från HM som jag lägger upp i nästa inlägg..
Glag allahjärtansdag föresten.. Filip och jag väckte pappa med frukost på sängen i morse, för han fyller år..
Han fick en vattenkokare, te-påsar och en till sak, men skriver inte för mamma ska få en likadan sak, en sak som mer symboliserar allahjärtansdag än födelsedag...
Jag och Filip fick Jelly Beans eller vad de heter av pappa, har aldrig smakat.. Iallafall så köptre han det till oss:P med lite konstiga smaker, typ smörpopcorn och 19 andra smaker..
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0