Lördag:)

Jahap, vad har hänt idag?
Haha, jag har varit å stooor handlat:P hehe, har bränt vartenda öre jag tjänade ihop under sommaren:O
Har köpt en TV och ett nintendo Wii... Haha:D
Hade 7000 imorse och nu har jag typ bara 1000"/
TV:n(32") gick på 3890:- och nintendot(Wii) 1790:-
Jaja, nog om det:P
imorgon ska jag till farmor, har inte träffat henne sen innan sommaren:O inte ens sen jag fyllt år:O Har heller inte träffat min farbror eller kusiner på lika länge:( saknar alla de super mkt<3 men imorgon får jag iallafall träffa farmor och förhoppningsvis alla andra:)

Idag spelas en film på 4:an(Little miss Sunshine) som verkar ganska bra, tänkte nog ge den en chans;) det är en
dramakomedi, gillar ju en del drama filmer och älskar komedi;) KANSKEEE skriver immorgon:)<3

Pussar!!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0