tv...

Idag är det desperet housewives:) En serie som jag följer:) missar jag det på en tisdag så ser jag det när det är repris på söndagar.. Så det så:)
Just nu sitter jag i soffan med min huvudvärk och lyssnar på michael jackson... Köpte ju en skiva föe ungefär en månad sen... This is it.. ska nog köpa filmen också... Jaa, den kommer ut på dvd, det var ju snack om att den inte skulle komma ut på film, men det är inte så längre tydligen:)

Fick reda på resultatet från idrottsprovet, jag fick 25.5/28 och det var ganska bra enligt Christer(våran idrottslärare).... Men jag vet inte... Jag kunde ha gjort det bättre... Jag vet inte vad som var MVG-gränsen... Jag tror att det var 26... Eller något sånt, så jag var ett halft poäng ifrån isåfall...
jaja, nu ska jag nog fortsätta på min SO(historia) inlämningsuppgift... Som ska skickas in senast på söndag kl 00.00... inte en minut senare:P

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0