Idag...

....hade vi idrottsprov och det kändes ganska bra faktiskt:) får väll se sen när vi får resultatet...
Idag åkte jag och Anti till solna centrum efer skolan, vi båda var tvugna att gå till biblioteket... Lånade några böcker om fotografering.. De här lånade jag:

Se hela bilden




John Hedgecoe Fotografera!
Lite suddig kanske...










 Bryan Peterson Kreativ fotografering med rätt exponering

Sen är det två till, men jag hittar ingen bild på dom... Författaren heter Johan Christian Frøstrup boken heter Naturfotografering:)
Och Bryan Peterson Kreativ fotografering med rätt exponering...
Så jag ska duscha nu och sen läsa lite:) puss!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0