Hellooo..

Hur är det? Jag har fortfarande hosta, haft i tre veckor nu, så mamma har bokat en tid på vårdcentralen, så jag ska dit klockan ett imorgon, så kanske jag får veta vad det är jag har:O Har börjat få ont i örat och så:O kanske inte ska vara med på idrotten imorgon:S jag vet inte, vill helst inte missa så mycket...

Snart ska jag käka middag, gott:P
Jag, och jag gissar på många fler, är sååååå trött, orkade knappt gå upp imorse... Jag tycker att det är så tråkigt och jobbigt att gå upp för att det är så mörkt... och det suger...



Älskade nikki:P haha, hon fick rycket och sprang runt och runt, fick henne på en bild iallafall:)
Hon ser ganska läskig ut haha... Lägger upp en lite sötare bild också..



Liiite sötare iallafall:P hehe..
puss!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0