23 november

hejsan:)
idag har vi åkt skridskor med klassen(på idrottstimmen), och vi ska göra det nu 3 måndagar i rad, minus 1(idag)..

I lördags var vi hos kusin Moa, på fika och middag eftersom att hon har fyllt år... det blev kladdkaka till fikat och pizza till middag:) eftersom att vi är så många så är det enklast att laga... Vi gjorde egen alltså:) det blev väldigt gott;) Sen sov jag över där till söndag(igår), då åkte vi till stinsen, där mötte vi mamma... Jag köpte ett par jeans och en t-shirt, det tänkte jag ha på mig imorgon:) Båda från Gina Tricot...
I går var vi hos kusin Jessica på fika, hon fyller 20 imorgon:) Grattis i förskott kusin!

Nu ska jag gå och duscha... puss!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0