22/23 maj!

Nu är klockan typ 3, sitter och tittar på SUPERSUGEN men Anti och Oscar.. Hon sover över här inatt. Får se vad som händer imorgon/idag..
Har varit i södertälje och shoppat lite.. Jelena fyller år snart så har shoppat lite åt henne, men det säger jag ju självklart inte nu.. För jag vet att hon läser min blogg ibland..
Sen köpte jag ett par leggings och strumpor, det fanns inte Gina tricot eller någon annan rolig affär som jag brukar gå på.. Haha, precis när vi kom hem så drog mamma iväg till stinsen och skulle shoppa ännu mer.. Jag följde inte med eftersom jag skulle gå hem till anti, åkte dit och var där ungefär klockan 6. Sen gick vi till "kvällis"...

Nu ska vi titta klart på filmen, sen hoppas jag att jag får sova för att mamma väckte mig runt 10... Så jag är as trött xD
Juste!!! Här om dagen kollade jag på statestiken för min blogg! och jag hade 35 unika besökare, helt sjukt, eh.. att det är typ 30 personer som är inte på min blogg.. haha, hoppas att jag får ännu fler besökare senare..
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: J

lilla du, jag läser din blogg varje dag ;D

2009-05-23 @ 10:03:20
URL: http://kejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0