21 maj!

Hejsan!
Det var ganska länge sen jag skrev i bloggen, har absolut inte haft tid eller lust.
Igår till idag sov jag hos bästtavän Anti!! Vi hade superkul skrattade med är 70 % av tiden jag va där :P

Imorgon ska vi till södertälje, ska shoppa! Ska titta på salt, har hittat en jättefin klänning där till skolavslutningen.. 300:- inte så dyr, så är den rosa så klart!

På måndag har vi matematikprov, hoppas att det dår lika bra som förra provet, då jag fick ett MVG.
Sen har vi spanskaprov på onsdag.. Det får vi se hur det går, är inte bäst på spanska menmen....

Imorgon kanske jag slänger in ett blogginlägg, om jag har lust, om jag har shoppat så vill jag ju självklart lägga in bilder xD
Puss och kram  / Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0