31 mars

Hejsan svejsan..
IDAG fyller Filip år... han fyller 12 och fick en ipod touch... *avensjuk*... ska också önska mig en, men jag fyller år om 5 månader -.- hehe... de sitter i köket och fixar lite med den.. lyssnar på musik.. Jag tittar på tv, desperet housewives är om en kvart... Jag och Jelena(kompis) va på träningen idag... Det var verkligen super kul.. Det tyckte hon också tror jag.. Eller jag vet det, vi har träning på fredag också.. :D klockan 18- 19.30 typ.. På en fredagkväll.. Jaja, har ändå inget annat för mig, om inte farmor, farbror och kusiner kommer då... Men tror absolut inte det, de kommer nog på söndag.. Hoppas verkligen det, saknar de, speciellt min kusin Jessica för hon har varit i asien.. :D vill se hur brun hon har blivit ;) De har inte varit här på flera år.. :O
/Emmaapelsin

© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Jelena

sjukt kul :D:D

2009-04-01 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0