30 mars

Heej!
Idag åkte jag hem till mamma efter skolan för att vi skulle till banken å fixa ID-kort... Med en jätteful bild... Jaja, den kommer i brevlådan om ca en vecka sa hon... hoppas den kommer tidigare:) vill se resultatet.. Jag va till banken för typ 6 månader sen också, men bilden som jag lämnade va för mörk.. Så man måste ha med ljus, helst vit bakgrund... Sen ska mamma och jag åka till gymet och träna.. Sen ska jag hem till pappa efter träningen... Jag och en kompis ska prova på thaiboxning imorgon, trånarna va i våran skola när vi hade tonårsvecka, så vi blev sugna på att prova på... verkar ju superkul..
Dagens outfit består av en randig tunika (svartvit), rosa halsduken, svarta leggings.. Blir ingen bild på de idag...
Imorgon börjar vi 8.00 me idrott, så måste typ gå upp 6.00 eller något... Okej, inte sp tidigt, måste gå hemifrån 7.20 så jag hinner... :D
/Emmaapelsin

Ska försöka fixa lite me bloggen nu.. Kanske byta bakrund, header och så vidare... Vi får se om de blir något.. :D

© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah d ska bli superduper kul :D

2009-03-30 @ 17:56:50
Postat av: Elina

Jag tyckte att det var ett jätte gulligt blogg namn :P (EHjalmarsson från gratismakeup.se) ;)

Kram

2009-03-30 @ 22:11:01
URL: http://elinahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0