Sommarlov!

Skönt, nu är det sommarlov..... Förlåt för dålig uppdatering de sista dagarna, har inte haft tid eller lust att skriva... Nu har jag iallafall tid men kanske inte den stora lusten,,,, lägger upp bild på skolavslutningskläderna sen... (hade avslutningen igår)

Kusin bitamin ville att jag skulle komma på hennes skolavslutning idag.. men den var klockan 9 så jag orkade inte för då skulle jag behöva gå upp 7 och fixa mig... sen tar det nästan 1 timme att åka till hennes skola(i sollentuna)...
Vaknade klockan 11.30 idag.. så har fått sova ut lite iallafall....

Vi hade iallafall super kul igår.. Men en sak... Fcik sååå ont i fötterna av klackskorna....!!! Hade de i typ 9 timmar igår :S

Nu ska jag ladda upp bilderna och får se vad som händer resten av dagen:) pussar och kramar!!! 
Nästa år är det 9 an som gäller!! Jippppppiiii... då är det vi som äger skolan :P
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0