3 juni

Idag har jag haft NO-prov.. Det gick väl bra, eller det känns bra iallafall...
Jag är ganska trött och ska nog gå och lägga mig snart..

Imorgon ska vi se på fotbollsmatch mellan 9:orna och lärarna från min skola... Så ska åka bussen imorgon klockan 9 för vi ska träffas där 9.30...

Jag är kamratstödjare(om någon vet vad det är) och vi ska ha som en avslutning på tisdag och då ska vi åka och bowla... Kan till en början säga att jag SUUUGER! men hoppas att det blir kul..

Hahahaha, idag åkte jag och Anti till vällingbycentrum för att kolla på Alexandet Rybak, men när vi kom fram var han redan klar... Vi råka åka fel så vi kom för sent x( jag blev skit sur, men vi gick omkring där i vällingby iallafall..

Puss och kram! Godnatt xD...
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0