1 juni!

Det är 1:a Juni och bara 11 dagar kvar till skolavslutningen.. Vet exakt vad jag ska ha på mig och allt är helt planerat:P
Idag har vi varit i Kristineberg med klassen för brandövningar, men jag blev så himla törstig mitt i allt så jag trodde att jag skulle dööö.. Men det gjorde jag inte!!
Har typ pluggat hela eftermiddagen för vi har 2 prov denna vecka.. SO och NO.. Ska nog inte på träningen imorgon för jag måste verkligen plugga..
Idag fick vi reda på resultatet till spanaksprovet!! Och jag fick MVG?? det hade jag ingen aning om, känndes inte som att det gick så himla bra, men det gjorde det tydligen..
Ska snart också få tillbaka matteprov också, det känns ganska bra, men bara för det kommer det väl gå dåligt?:P För på förr matteprovet gick det också bättre(MVG) än vad jag trodde :P

Ska nog in till stan imorgon också en snabbis med anti, hon skulle tydligen till akuten och ta en gardasil-spruta.(mot livmoderhalskanser)

Nu ska jag fortsätta plugga lite.. Puss och kram!!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0