27 juli

heej! har inte skrivit på nästan hela månaden, har varit i göteborg och landet, så har inte haft tillgång till internet....

men det är semester så jag oskar inte stressa runt med bloggen... får starta igång den lite mer på allvar när skolan börjar sen igen....

fyller år om 13 dagar!! 15 dårå.... så jag ska skaffa mig en moppe... har tittat runt lite på internet å ska troligtvis åka och kolla på en imorgon :P

I förrigår färgade jag håret...  blonda slingor! men det blev lite fööör blont för mig men jag har börjat gilla det nu och tycker att det blev j*vligt snyggt, ser nästan ut som att det är solen som har blekt det :)

PUSS och KRAM får se när nästa inlägg kommer xD

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0