Harry Potter och...

Just nu tittar jag på Harry Potter och halvblodsprinsen, jag tror att det är den senaste?
Jaja, den är iallafall ganska bra:D men varken mamma eller Filip gillade den så de gick å gjorde något annat:P

Idag har jag varit med Clara, vi bakade lite inför julen, ischoklad och nogat-mandel-choklad-grejer.. typ:P hehe, kommer inte ihåg vad de heter... Sen när jag kom hem så bakade jag igen med mamma, då gjorde vi jordnöts-choklad-grejer:P
Jaa, så jag har haft fullt upp idag.. Imorgon blir det nog centrum en snabbis, senare imorgon ska vi klä julgranen, göra julskinka och typ jansons frestense, men janson gör Stefan och mamma typ, inte jag(a)

Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen:)
kram!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0