godnatt, snart?

Ska snart krypa ner i sängen å sova, är super trött, gick upp halv 8 idag ich börjar 8.00, så jag hade bara 25 min på mig att fixa mig, snoozade så mycket, hade ställt den på 06.50 bara för att träna lite extra på HK, men jag snoozade allt för länge, tur att jag är hos pappa den här veckan, annars hade jaginte hunnit, tar bara 4 min att gå till skolan;)

På fredag ska jag vara barnvakt åt min kusin hanna:) Clara kommer också vara där:)
På lördag är det ju fest som sagt, ska på Anti's syrras 18 års fest:)
Ehm, jaa... Imorgon tar jag 2:a (av 3) Gardasilprutan.. Liiite nervös, inte jätte, den gjorde inte ont, iallafall inte den första, men man vet ju aldrig?
puss å godnatt:)
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0