Fjärde andvent..

Idag är det fjärde advent och även 4 dagar kvar till julafton, för mig blir det att åka hem till kusinerna å fira lite med släkten på mammas sida:)
Där blir det, moster Christin, moster Carina, kusiner Clara, Moa och Hanna, mormor, Peter, Elin, Nikki, mamma, Stefan, Filip och jag:D
Sen sover vi äver där, så tar vi bilen hem på fredag...
På lördag äker jag, pappa och Filip ut till märsta, där kommer det vara vi, Farbror Åke, Åse, kusiner Jessica och Daniel, två hundar(Hunter och en ny mops) och farmor:)
Sen åker vi hem till pappa och firar lite jul med honom hemma:D
Jaa, det är i en sammanfattning av vad jag ska göra under jul:)

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0