6 april

Heej! 
Va gör alla underbara människor?? :) 
Jag och bästis Anti var i stan idag.. Vi fikade.. på Hurry Curry.. På hötorget.. Supergott, drack chocklad med marsmallows (tjockis)...  hehe.. kanske läger upp en bild på den senare i framtiden ;) hihi.. Jag köpte en sak som heter hårlasso.. En supersmart grej för en superfin frisyr som bara tar en minut.. :D  kostar bara 27 kronor på Glitter...
Ska kanske hem till kusinen imorgon.. Eller så ska jag till stan med jelena, Anti, sen ska tydligen Anton och Oskar med också.. Så vi får se hur det blir :P    PUSS! 
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Jelena

Haha jag hoppas oxå att det går bra idag :P<3

2009-04-07 @ 09:15:56
URL: http://ljuubavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0