2 april

Hejsan!
Kom nyss hem, eller aa, för ett litet tag sen.. :D hihi, jag går i kör på solna kulturskola... sen därifrån GICK jag hem.. Hehe, det är ganska långt.. Men det va nice, för det var varmt och ljust ute...
Ingen träning imorgon :( Fick reda på det idag.. Tråkigt, det har iallafall blivit mycket böttre i fotrn, det va bara något blåmärke, som självklart gjorde super ont...
Tittar just nu på V.Ä.N.N.E.R... hihi.....
Men det finns inget bra på tv idag.. eller ikväll... kanske tittar på Grey's Anatomy, fick hem den i brevlådan häromdagen... Säsong ett... Det va för att jag premunerar på SOLO, en tidning, så va den premunationen slut som jag skulle ha. med typ en klocka så jag fick serien istället, mycket böttre för jag fick en klocka i julklapp... super fin :D
/ Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0