1 april

Hejsan!
Vad gör alla? :D
Jag har absolut inget att göra... För en timme sen var det ca 30 grader ute..
Är det någon som har gått på eller gjort något bus idag då? Inte jag..
Juste, igår när jag och Jelena va på thaiboxningen så gjorde jag illa foten, jag skulle sparka på en kudde som Jelena då höll i, så va hennes armbåge ivägen så jag sparkade på den, det gjorde ont som fan, jag kan inte ens sätta på mig mina skor... Hoppas att det blir bättre till på fredag när vi ska träna igen.. kanske inte ens kan vara me på idrotten imorgon :(
Men hoppas de, puss och kram!
/Emmaapelsin
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Jelana

HAha sorry , alltva mitt fel :P eller min armbåges fel ;D

2009-04-02 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0