Ute och sprungit...

Var ute och sprang nyss, känner mig stolt :D har inte gjort det på flera månader...
Men jag har varit förkyld, så jag fick jätteont i halsen när jag började springa, men jag fortsatte...
Det går över, vi har coopertest nu på torsdag, ute, i parken :O
Kommer nog dö lite.. Hoppas bara att halsen blir bättre, men ska vara med oavsett...

Jag slog mitt rekord idag runt råstasjön tror jag :P är inte helt säker, men iallafall, det var bra... FÖR ATT VARA MIG :D

hihi!
Nu ska jag fixa håret, noppa ögonbrynen och lite sånt, ska nämligen till polisen imorgon och fixa pass! <3

Sädesärla på gräsmattan på landet
                                           Foto: Jag l Nikon D3000 l Redigering: Jag

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0