Shopat idag..

Var i Stinsen idag bara en snabbis, för att kolla lite, de hade en ladies shopping night!
Erbjudanden i alla affärer :)
Så jag fick med det här hem:

Skor, Reebook Easytone, förr 999:- Men det var rea, så jag fick de för bara 399:-!!!! på Stadium


Bikiniöverdelar 50:- /st på H&M !!
Det är jättebra pris, och den är hur snygg som helst! Men det kostar den i alla H&M butiker..


Någon hårgrej, 35:- Glitter! Man gör en sk. Donut i håret :P

Förlåt för de kassa bilderna, men jag bara tog min lilla kamera och tog några..

Nej, nu ska jag gå och duscha <3

Copyright på bilderna!
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka snygga bikinis :)

2011-05-12 @ 12:22:13
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0