Trååk :D

Hehe, hittade det här fina "testet" på min bästis blogg!


9 FÖRSTA :
första bästa kompis: Antionette
första bil: Ingen, har inget körkort :D
första husdjur: Fiskar :D
första semester: Jag vet inte, men första gången jag flög var till Grekland! 
första praoplats: Hunddagis :)
första köpta skiva: Typ absolut kids 8 eller något liknande :D
första riktiga kärlek: -
första piercing: öronen
första konsert: Ingen aning :P

9 SISTA :

sista drycken: Vatten
sista bilfärd: Idag till skidbacken och hem!
sista filmen du såg: Någon Wallander
sista telefonsamtal: i går :)
sista bubbelbadet: väldigt länge sen

sista spelade cd: Michael Jackson
sista kyss: -
sista måltiden: Lunch i skidbacken :)

8 HAR DU NÅNSINN :
dejtat en av dina bästa kompisar: nej! 
blivit tagen av polisen: nope
blivit kär vid första ögonkastet: nae, tror inte det :)
fått ditt hjärta krossat: ja
sagt jag älskar dig till någon och inte menat det: nej.
krossat någons hjärta: Tyvärr :(
busringt till någon: Självklart!
ljugit för en kompis: Kan säkert ha hänt :(

7 SAKER DU HAR PÅ DIG :

1. mjukisbyxor
2. tröja
3. underkläder
4. myys-strumpor
5. Inget mer
6.
7.

6 SAKER DU HAR GJORT IDAG :
1
. Vaknat
2. klätt på mig
3. ätit frukost
4. åkt till skidbacken
5. åkt skidor
6. åkt tillbaka till stugan


5 FAVORIT-"SAKER" :
1. mobil
2. Dator
3. Skor & kläder
4. Familj!

5. Antionette <3


2 PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR :
1. Antionette
2. Clara


3 VAL :

svart eller vitt: svart, självklart!
sommar eller vinter: sommar såklart!
kaka eller godis: Äpple :D :D :D :D


EN SAK DU ÅNGRAR :

1. Att jag klippte av allt mitt hår förra sommaren :(

vad är det bästa du vet?
Lov, sommar, skidor :D

favvoaffär?
Bik Bok, gina tricot :P

ett speciellt sommarminne?
När jag och min familj+släkt åkte till Grekland förra sommaren!

hur kommer det sig att du började blogga?
Vet inte :) Har haft den här bloggen i 3 år :D

Skönt att skriva av sig lite

hur länge har du bloggat?
Med den här bloggen har jag bloggar i snart 3 år, men jag har haft andra bloggar innan, kanske 5 år totalt :)

 

vad är dina intressen?
sjunga, vara med kompisar, fotografera, träna och åka skidor :)

 

vad är du ute efter för sorts kläder när du shoppar?
Jag vet inte, det är ALLTID olika :)

 

vad önskar du dig mest av allt?
Att min familj, släkt och vänner håller sig friska :)

vilken skola går du på?
Rudbecksskolan i Sollentuna


Hur gammal är du?
Fyller 17 i augusti.

 

Var bor du?
Solna

 

tränar du på något sätt? hur håller du dig i form?
Jaa, gymmar och grupptränar 5-6 gånger i veckan!

 

Har inget annat för mig :) Men nu ska jag vara lite social här i stugan :D

KRAM!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0