Nu, sen, imorgon..

Nu, datorkunskap, hehe, har rast, så då passar man på att blogga!
Saknar lilla Michaela som är sjuk! :(
Du måste komma tillbaka nu! <3

Imorgon fyller min lillebror 14 år, (fjortis)...
Hoppas att han inte blir värre, :p (skojar bara, det går fan inte att bli värre) :D
Heeh, men du ska ändå få ett grattis imorgon :D

Men idag slutar vi 13.20... det är nice, tänkte att jag skulle skrivit ut mitt cv igår så jag kunde dra ch sök lite jobb efter skolan, men självklart kommer jag på det 23 igår kväll, och då kunde jag inte göra det för mamma och company sover då... Och min skrivare är inte direkt något tyst :P


Jag och sötisen Clara i säfsen på sportlovet <3

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0