Sjuk :(

Just nu sitter jag hemma, var tvungen att vara borta från jobbet idag, hade nog inte överlevt ute på bygget..
Har dragit på mig en sån förjäklig förkylning så jag vet inte vart jag ska ta vägen :(

Hinkar te och käkar (knarkar) halstabletter :/

Jag har inget att göra, det är så tråkigt att bara sitta hemma och näsan rinner som en vattenkran :(

Hade även 39 graders feber i morse(runt klockan 8) men nu har den sjunkit till kanske 38, så det är iallafall på bättringsväg...

Det är sista veckan nu innan semestern! Skönt föruton förkylningen...


(bild från google)
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

vilken fin blogg du har :)

kolla gärna in vår frågestund som är uppe på bloggen nu!

2011-07-06 @ 00:41:19
URL: http://nikonsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0