Mitt 2010

hur var ditt år?
Du under 2010...

Har du gråtit? ja, :(
Har du skrattat? ja,
Har du varit på Gröna Lund?  yääzz
Har du varit utomlands? Jaa, grekland

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött?  nej!
Har en vän sökt tröst hos dig? jaa
Har du sökt tröst hos en vän? mm..
Har du sovit över hos en vän? yes!
När har du som mest...
Gråtit under 2010? på skolavslutningen i nian.. Man kunde inte sluta gråta :(
Skrattat under 2010? När jag är med bästavännen, Antionette :)
Har du varit kär? ja
Har du kramat någon? ja, många gånger :)
Har du skrattat?  ja, för mycket
Har du varit glad?  ja, hela tiden
När...
Grät du senast?  kommer inte ihåg, det var ett tag sen..
Skrattade du senast? idag :)
Duschade du senast? efter jobbet idag :D
Lyssnade du på musik senast? i bilen på väg hem från jobbet...
Vem..
Pratade du i telefon med senast? Mamma :P
Fick du sms av senast? Kusin Clar

Info...
Heter? Emma Jutemalm
Hur gammal är du? 16
När fyller du år?   9 augusti
Tycker du om någon just nu? jaa..
Gröna eller röda äpplen? Gröna, de grönaste lite sura (a)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Antionette, bästavän
Vilken tid gick du upp idag? 05.10
Hur svarar du i telefon? hej det är Emma.. eller om jag vet vem det är så brukar jag bara säga aah..
Vad ska du göra imorgon?  gymma
Vad vill du bli när du blir stor? fotograf
Är det okej att gråta? ja, såklart!
Vilken årstid tycker du bäst om?  Sommar, sola och bada... Vintern snowboard
Har du piercing? öronen, 6 st 
Vill du gifta dig? så småningom
Solar du ofta? på sommaren, jaa!
Gillar du att dansa? älskar att dansa, men är inge vidare bra på det :P
Vilken ögonfärg har du? brun, gröna
Vilka hårfärger har du haft? Brunt, blont, rött, koppar, ljusbrunt, slingat.. kommer inte ihåg fler :P
Är du beroende av något ? Mobilen, överlever inte utan...
Brukar du bädda sängen?  jaa.. när jag har lust och tid :)
Vad var det senaste du sa? "Fan, Filip du äter ju hela tiden" till lillebror
Saknar du någon nu? mjaa..
Nu ska jag fan gå och lägga mig, klarar inte att hålla ögonen öppna.. Eftersom jag gick upp klockan 05.10 så är jag sjuuuuuuukt trött just nu........
Ska gymma imorgon, sen ska jag kanske ta en promenad med kameran och fota lite :)
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0