Ångrar som f*n!!

Som sagt, hålet jag tog i örat igår....
Det började med att jag kom in i smyckesbutiken i Sollentuna centrum, Silver box eller något liknande namn...
Så är det typ Sean Banan som står där...
Han tar pistolen som man gör hål med och trycker igenom örhänget, då åker bara halva igenom, han sa:
- oj, gjorde det ont? och drog snabbt ut örhänget.
Sen tog han ett nytt örhänge och gjorde igen, det gick...
Sen när jag skulle gå så sa han:
- Ha i örhänget i EN VECKA, sen ta ut det, annars blir det köttigt..
Asso Whata f*ck????!! #!&%
Så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta ut det där äckliga örhänget och göra rent och sätta i en läkring...
Det var det värsta jag har gjort, äckligt..
Så VARNING FÖR ATT GÅ DIT OM NI VILL HA ETT SERIÖST HÅL I ÖRAT....
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0