Bloggandet!

Som ni kanske har märkt så har bloggen hamnat lite på sidan om mitt liv :P
Jag orkar inte blogga, jag vill bara njuta av de sista dagarna i frihet.. tills på tisdag, då skolan börjar..

Så, nu, en lite update om vad som händer i mitt liv de närmsta dagarna:

- Imorgon åker jag till kusinerna, bakar och fixar tills på lördag (se nedan).

- På lördag så kommer mamma, Stefan, Filip och Oliwer till kusinerna, då vi ska ha kräftskiva.. Mormor och moster Christin kommer också! Mysigt tycker jag att det ska bli!

- Måndag: taggar(?) inför skola.. orkar inteee

- Tisdag: Skolan börjar typ klockan 12..................




Önskar att man kunde vrida tillbaka tiden!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0