Augusti 2010

Tillbakablick på augusti 2010 :)

* Anti och Jag var på Thevoice och dansade som gaalningar, kommer ihåg de som att det var igår :) Älskar dig babe!



* Jag var nervös i flera dagar innan första skoldagen på gymnasiet började!

* Jag var så jäkla nervös för skolan!

* Jag var lite mer nervös!

* Sjukt jäkla nervös var jag :P haha trodde att jag skulle dö?!

* Men sen gick det bra till slut! :)

* Började fundera på att köpa en Mac dator (och gör fortfarande)



* Var på grönan med familjen :D

* Jag var lite mer nervös för att börja skolan på riktigt!

* Jag var ännu mer nervös för att inte bli vän med någon...

* Jag upptäckte att min skola är väääääldigt stor.

* Fick öroninflammation. Pencillin.

* Kollade på förhandsvisning en vecka innan premiären av I rymden finns inga kännslor.



Ha en bra 1:a Augusti! :)

Om 22 dagar börjar skolan -.-

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0