hejsvejs!

Just nu tittar jag på nyheterna -.- kul va?
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..
jag måste typ få hjälp i svenskan :( blir liiite rädd, tänk om jag har dyslexi? tror inte de, men iallafall..
jag trodde inta att jag hade några problem, men jag ska till svenska-hjälpläraren imorgon på rasten och prata med henne om jag ska ha hjälp eller inte :)
det är ju bra att man kan få hjälp om man behöver!

snygga jag och michaela i skolan!
PÅ LJUDLEKTIONEN! måste berätta roligaste saken!::
vi satt och tog bilder och sen la vi upp på facebook.. våran lärare kommer bakom och vi klickar ner facebook, så han inte skulle se att vi höll på med det på lektionen, så är självklart den här bilden bakom facebook.
så läraren såg den här bilden och han börja skratta, pinsamt eller pinsamt?

skrattar fan så fort jag ser bilden och tänker på det..
© Emma Jutemalm

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAhhahahahahaha snygg jag är!

2010-10-14 @ 08:19:54
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0