idag

... har jag varit i skolan från 9.10 till 19.30, jag och anti var kvar i syslöjdssalen, det va as kul, ingen visste att vi var där typ.. skit kul:D så jaa, imorgon ska vi dit igen och ha syslöjd.. men vi är tyo klara med våra saker snart?:P hehe:D
Nu ska jag snart gå och lägga mig, har skickat in inlämningsuppgiften, har översatt spanska, som vi ska ha i prov imorgon, muntligt... som jag hatar.. hade det igår också, fast matte.. med haysem och jesper från klassen..
jaa.. har inte så mycket att säga.. helgen är fullbokad kan man säga..
på fredag ska jag på middag med jelena, anti och några fler.. Jelena fyller år så hon typ bjuder på middag:O snällt:) ska köpa någon fin present:)
och på lördag ska jag in till stan med mamma och kusinerna och moster:) efter det måste jag till torpet, ska hjälpa de att fotografera deras fotbollstunering och sen ska vi kanske få gäster på kvällen..

vilket långt inlägg.. hehe<3

min lilla modell Nikki:D foto: jag
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0