Sportlovet!

Jag tänkte berätta lite om lovet!
jag var i Säfsen i 4:a dagar med hela familjen.. Åkte snowboard, Oliwer, Clara och Filip också..
Men andra dagen så ramlade Clara och vi blev tvugna att åka till ludvika för att röntka.. vi fick vänta i 2 timmar på svaret! Det var ganska tråkigt att vänta, men sen fick vi veta att hennes ben inte växt klart än så benet hade "bara" böjts... om hon hade varit färdigvuxen så skulle den varit helt av..
Samma dag så slutade Oliwer med snowboard och börja åka skidor.. Då var det bara jag och filip som åkte snowboard..
tredje dagen, efter att vi hade åkt så hade vi afterski(som vi hade alla andra dagar också men..), då kom våra syslingar, och hela släkten som vi har i dalarna :)
Har tagit massor med bilder, men det lägger jag inte upp här, men på hundarna(Charlie och Rocky)!
Det var JÄTTEkul!
puss!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0