Anna!

Anna vann melodifestivalen.. Grattis!
själv hade jag velat att Salem al fakir skulle gått vidare. men jag röstade inte så jag får skylla mig själv!
Imorgon/idag ska jag åka och lämna in ett par skor som har gått sönder, ska försöka få tillbaka pengarna för att  för det första inte behöver några stövlar längre och för det andra så har jag ganska många stövlar.. Men jag måste iallafall lämna in de, går ju inte att använda när de ser ut som att man har hittat de på soptippen?

Nu ska jag packa lite för att vi ska åka hemifrån runt 10 imorgon och jag ska ha med mig mina grejer hem till mamma på en gång.. Pappa och Filip ska vara bollkallar imorgon och då åker jag och mamma och shoppar(lämnar tillbaka skor)!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0