voddler!

Äntligen har jag fått igång voddler.. fick en invite förut.. men har inte fått igång den förens nu:P
Så jag säger verkligen ÄNTLIGEN!
Just nu sitter jag och är glad! och äter glass:D har tränat idag så jag förtjänar en :P eller? haha:D ska träna imorgon också så det går nog bra:)
Idag fick vi sluta en timme tidigare av kerstin, så vi "slapp" EPS(elevens val):D
Skönt!
Imorse började vi med musik och jag som älskar musik så tyckte jag att det var ganska rolig start på dagen.
Men hade dock största huvudvärken:( så jag kunde inte koncentrera mig på svenskan som var lektionen efter musiken... 
Jaja, nu ska jag nog gå och duscha, puss!
  voddler finns numera i min bärbara dator!:D hihi
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0