på måndag..

börjar skolan.. tråkigt? ehm... jaa!...
Jag har iallafall några saker att se fram emot nu:)
Först och främst, Säfsen med familjen, åka snowboard, i fyra dagar:D
 Jag och Clara säfsen 2008! hittade ingen bra från förra året:D
Sen är det GREKLAND, med familjen+ släktingarna Clara, Moa, Hanna, Carina och Peter:) två veckor, sol, bad och shopping... Kanske kan få med mig min dator? om det finns internet på hotellet:D
Sen är det gymnasiet, börjar ju på höstterminen.. Jag måste ju också komma in på något gymnasium:D mitt första val kommer iallafall vara det jag helst vill absolut, verkligen:D som jag har varit säker på nu sen 8:an..


Snart ska vi kolla på film tror jag, Inglorious Basterds:D
 med Brad Pitt  och Mélanie Laurent
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0