jaa

Jag vet aldrig vad jag ska skriva som rubrik:S sjukt? aa..
Ledsen att jag inte har skrivit på ett par dagar.. Min dag har iallafall sett ut så här:
Imorse(runt 10) gick jag upp och åt frukost, efter det så åkte jag, min kusin Moa och bror Filip och tittade på bio, "Upp"-3D... jag följde med för att jag hade ingentinf för mig fran tills 17.40 då jag och Anti skulle på bio, IGEN, men då skulle vi se Luftslottet som sprängdes, men självklart med vår tur så var den slutsåld, det var 4 platser kvar, men utspridda, kul och sitta på olika rader? nee..
Så då såg vi New Moon, skiiiit bra:D jag har läst den första boken, men inte sett filme, så jag hängde med iallafall:D
Imorgon kanske min kusin Clara kommer hit och sover här? vem vet?
Som ni kanske har mäskt så är jag och mina släktingar mycket med varandra och det tycker jag är bra... eller jag är mycket med mina kusiner, Clara, Moa och Hanna.. Det är för att Carina(moster) och mamma står varandra väldigt nära:D
Det blev ett långt inlägg, men då har ni att göra ett tag:D
puussss!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0