idag

Gick jag å la mig klockan 05.00 och vaknade 14.00, ovanligt för att vara mig... Jaja, idag ska jag nog inte vara uppe lika länge:P
Är redan ganska trött, har bara varit hemma idag, har lixom inte orkat gå ut eller hitta på något. Tror jag ska
hoppa in i duschen och stå där ett tag sen :D

Och idag har jag faktiskt fortsatt att läsa "Om jag kunde drömma", jaa fortfarande, har läst 90-100 sidor idag.. har läst lite mer än halva nu, det går inte så snabbt.. men jag har inte haft tid eller lust, men när man väl har börjat så är det ganska svårt att sluta med den här boken iallafall.. den är så sjuuukt bra! kan verkligen rekomendera den...
Måste bara bli klar innan vi börjar skolan igen... Jag fick Stieg Larsson- böckerna i julklapp, alla tre som jag ska läsa efter den här... De fick jag av mormor:)
Pappa, jag och Filip gör egna chips, efter egna gissningar... Hoppas att det blir bra, har aldrig gjort förut så det blir ett experiment:D
Pussar!

© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0