hejsan...

har haft typ fullt upp idag:P
kom isäng runt 1-2 igår, skrev ju ett inlägg när jag kom hem igår:P
vaknade iallafall klockan 11, då gick jag upp och åt frukost och sen städade jag mitt rum, det var väldigt stökigt:P
Efter det kom mamma och hämtade mig och Filip.. så åkte vi hem till henne, och då gick jag och mamma ut och gick på vattnet(isen) här i frösunda:P det var ganska läskigt, tog med mig kameran och fick ett par fina bilder, lägger upp sen, någon annan dag:D
och mellan 4 och 5 var vi på gymmet, så jag har fått min träning idag:D
nu ska jag gå och typ lägga mig:P nej, inte än, men snart, har sån himla huvudvärk!

  har kommit på hur man fottar med svartvitt på min lilla(rosa-röda) kamera:D
puss, godnatt!
© Emma Jutemalm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0